Sortiment - kategórie

Možnosti dopravy

Dodávka objednaného tovaru bude podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Doba dodania prepravnou spoločnosťou je nasledujúci pracovný deň na Slovensku a 2 pracovné dni do Českej republiky.

Telefónny kontakt, ktorý zadávate pri objednávaní je potrebný aby sa vedel kuriér s Vami dohodnúť na presnom čase a mieste dodania tovaru. Taktiež odporúčame uviesť adresu, na ktorej sa cez deň zdržujete, nakoľko prepravná spoločnosť vykonáva donášku spravidla počas bežného pracovného času.

Poplatky za dopravu - spôsob dodania - ceny

  • Osobný odber v Leviciach - 0,00 €
  • Kuriérskou službou DPD (v cene je zahrnuté balné v hodnote 1 €) - 5,40 € s DPH.

Doprava zdarma od 99 €.

Tovar posielame výlučne kuriérskou spoločnosťou DPD. Pokiaľ nie je v objednávke dohodnuté inak.

Všetky uvádzané ceny sú vrátane 20 % DPH.

Miesto odberu a spôsob dodania sú stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje návod na používanie výrobku, záručný list a daňový doklad. Ak sa kupujúci rozhodne pre zrušenie objednávky, je potrebné nás v tejto veci bezodkladne informovať.

PREVZATIE ZÁSIELKY

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.),tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou (do dokladu o prevzatí tovaru uvediete poznámku "PREBERÁM S VÝHRADOU"). V prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite, následne ho rozbaľte a prekontrolujte pred kuriérom. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku , spíšte s prepravcom "ZÁPIS O ŠKODE" + doplniť poznámku "PREBERÁM S VÝHRADOU" a neodkladne nás informujte.

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté. O celej situácii nás informujte.

V prípade, že zistíte výrobnú vadu po rozbalení zásielky, ktorej obal bol neporušený, ihneď nás kontaktujte na info(a)zvarmont(d)sk alebo na telefónnom čísle 0948 731 170, je toto riešené ako reklamácia. Reklamovaný tovar od Vás odvezieme v dohodnutý termín na reklamáciu. Následne ich na naše náklady pošleme späť na Vašu adresu. Pri reklamácii je nutné postupovať presne podľa reklamačného poriadku.